✩NARESZCIE✩


Ale się cieszę! Od początku mojego kolekcjonowania lalek dręczyły mnie blondynki z wytrzeszczem i brak odrostów. Jakoś pół roku temu zafarbowałem Kelly na różowo ale nie o końca byłem zadowolony. Później miałem jeszcze ze dwa podejścia ale skończyły się porażką. Tydzień temu jednak wreszcie mi się udało a wiedz zapraszam na tutorial :

Potrzebujesz:

  • Słoiczka
  • Pędzla z przeciętnym włosiem
  • Farby koniecznie akrylowej
  • Zmywacza do paznokci z acetonem
  • Ofiary
  • A dodatkowo papier i patyczki do uszu

Przygotuj lalkę

Do słoiczka dodaj w stosunku1:1 farbę i zmywacz i porządnie wymieszaj
Rozpoczynając od przedziałka i krawędzi włosów maluj na rozcieńczoną farbą(farba jest tak płynna że wystarczy przykładać trochę nad krawędzią a farba sama spłynie w dół włosa
Potem oddzielając pasma maluj je po kolei
Opcjonalnie gdy chcesz jednolity kolor teraz pomaluj końcówki

Opłucz włosy tak aby brudna woda nie spływała po twarzy i powtarzaj te czynności do odpowiedniego odcienia kolor
Umyj włosy szamponem i nałóż odzywkę
Ja zrobiłem 4 warstwy i jestem zadowolony pewnie z czasem dorobie jeszcze kilka. A, patyczki do uszy były potrzebne do ewentualnego doczyszczenia twarzy ubrudzoną farbą.
zachęcam do farbowania! a niestety nie mam zdjęcia przed ale lalka miała idealnie białe włosy (:

Komentarze