✩JAK SIĘ TO WSZYSTKO ZACZEŁO✩

 Myślałem, że napiszę jak zacząć jeżeli chcemy zbudować domek ale najpierw opowiem jak w ogóle się dowiedziałem o miniaturach i jak zacząłem się tym pasjonować.
 Podczas wakacji we Włoszech odwiedziliśmy zamek (niestety nie pamiętam jaki) i jak to ja w tamtym okresie przez cały czas marudziłem. Po zwiedzaniu prawie wszystkiego bardzo chciałem się stamtąd wyrwać ale rodzice zaciągnęli mnie do następnej sali. Stał tam w zasadzie oprócz stylizowanych mebli domek wyższy o demie i generalnie strasznie duży. Zachwyciło mnie to ale i tak byłem znudzony i w sumie zapomniałem o tym zaraz później.
 Potem poszedłem spać ale nie mogłem zasnąć, przypomniałem sobie o domku i szperałem po polskim YouTubie w poszukiwaniu tutoriali. Niestety nic tam nie było więc przerzuciłem się na angielski i trafiłem na kanał https://www.youtube.com/user/MyFroggyStuff całą noc to oglądałem i potem całe w wakacje już tylko o miniaturach myślałem.
  Niestety dziś zdjęć nie będzie ale taki post myślę, że też jest w miarę ciekawy. Następny obiecuję już o moim domku.
Twardozaur

Komentarze