✩PIERWSZA UDANA SESJA W TYM ROKU I KRÓTKI INFORMATOR✩

Witam po jak na mnie krótkiej przerwie(: Wracam z obiecaną sesją. Zdjęcia robiłem w Grecji niestety na tych raczej morza nie widać ale mam jeszcze jedną. No i kilka luźnych zdjęć nigdzie nie pasujących. Czy wy też tak macie? Bo niestety ja robiąc sesję czasami mam tak, że jestem zadowolony tylko z 3 czy 2 zdjęć... no nic nie przedłużając dalej zapraszam!













Ps. Krótkie info tylko a mianowicie kupiłem maszynę do szycia i mam nadzieję, że z tego powodu pojawi się też kilka szyciowych wyczynów w moim wykonaniu bo jak na razie tylko Izabela ubierała moje lalki.

Ps.2 Niestety nie spodziewajcie się większej ilości postów w te wakacje bo 19 wyjeżdżam na kurs harcerski i do końca wakacji będę w lesie bez internetu, znowu... Mam 3 przygotowane posty i niestety to musi wam wystarczyć.

Ps.3 Robię pracownie w innej części pokoju więc jak się wyrobię w tydzień przed kursem to czeka was jeszcze ,,craftroom toor”.

TWARDOZAUR

Komentarze