✩FAZA PIERWSZA: PROJEKTOWANIE✩

Obiecałem post o domku więc po długiej przerwie postanowiłem go napisać.
Każdy projekt zaczynam a raczej powinienem zaczynać od sprawdzenia ile mamy miejsca w pokoju/domu. Jest to o tyle ważne ze w pewnym momencie będziecie się potykać o domki/pokoiki a w wyniku czego życie w niewygodzie albo usunięcie jednego ja wybrałem tą drugą opcje i zamiast 3 domków mam 2.
Potem powinniście sobie narysować obszar na którym ma znajdować się domek na kartce np. wymiary blatu komody albo szafki. Ja nawet powiększyłem szafkę bo moje domki są po prostu duże bo 1:6. Dopiero potem można projektować domek.
Polecam zostawić trochę miejsca wokół domku na ogród albo chociaż skrawek zieleni będzie to wyglądało naturalniej. Mój projekt narysowałem jako rzut z góry na kartce w kratkę(można wtedy przyjąć że jedna kratka to 2cm na przykład) a potem zbudowałem mniej więcej kształt w simsach aby wiedzieć czy czegoś nie poprawić.
Okna będą inne bo nie znalazłem lepszych.
Projektowanie zajęło mi ok tygodnia.
CDN.

W kolejnym poscie napiszę o zaletach i wadach sklejki i mdf-u i spróbuję napisać jak się przygotować do zakupu deseczek na domek.
A teraz łapcie zdjęcia z wakacji w Chorwacji. Nawet rym mi wyszedł
 TWARDOZAUR

Komentarze