✩WITAM✩

Jak wiemy początki są najtrudniejsze ale jak się powiedziało a trzeba tez powiedzieć b. A więc mam na imię Michał pewnie część kojarzy mnie z dollsforum, a część z facebookowej grupy miniatury i kolekcjonerskie domki dla lalek. Zajmuję się tworzeniem miniatur szyciem i innymi około lalkowymi tworami. Moją skalą jest 1:6. W kolejnych postach przybliżę wam moje początki i pierwszy etap robienia domku (numer 3 ale żaden nie skończony). Chciałbym też aby ten blog był jakiegoś rodzaju poradnikiem bo wiem jakie początki są trudne i jakie błędy popełniłem na na razie pokaże wam tylko jedno (moje ulubione) zdjęcie.




PS. Tak jestem dyslektykiem i pszepraszam za ewentualne błędy.
PS2.Niestety wszystkich z grupy pszepraszam ale na razie nie będzie dużo nowych miniatur.

Twardozaur

Komentarze